Tietoa meistä

Hausjärven 4H-yhdistys on perustettu vuonna 1929 ja on näin ollen yksi vanhimmista 4H-yhdistyksistä, joka on yhtäjaksoisesti toiminut lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksien edistäjänä. Tämän päivän 4H-yhdistys on aktiivinen toimija lasten kerho- ja päiväleiritoiminnassa kattaen koko Hausjärven kunnan alueen. Nuorten työelämätaitojen edistäminen koulutuksilla, työllistämisellä ja kouluyhteistyöllä on 4H-yhdistykselle erittäin tärkeä toimintamuoto. Tällä toiminnalla mahdollistamme myös erilaisia palveluja kuntalaisille; nuorten työpalvelun kautta on mahdollisuus saada apua siivoukseen, pihatöihin, lasten ja lemmikkieläinten hoitoon.

Liity jäseneksi

Jäsenyydellä tuet paikallista nuorisotyötä, saat etuja toimintaan osallistuessa ja paikalliset ja valtakunnalliset edut ovat käytettävissä. Käytössämme on rullaava jäsenkausi, joka on voimassa liittymisestä vuoden eteenpäin. Jäsenkortti on sähköisessä muodossa ja kulkee puhelimen mukana sinne minne sinäkin. Jäsenmaksu on 40€/v ja koko perheeltä 85€/v riippumatta perheen koosta.

Jäseneksi voit liittyä täällä.

Toimintaa voi tukea myös maksamalla kannatusjäsenmaksun, joka on 100€/v. Jos haluat liittyä kannattajajäseneksi, niin ota yhteyttä 4H-yhdistykseen hausjarvi@4h.fi tai 050 572 6082.

Omat jäsentietosi voit päivittää oma.4h.fi-sivuston kautta.

Tietosuojaselosteet